Thursday, June 14, 2007

Macam2 laaaaa..

sampai aje di opis pagi ni, mak aku call...dia bgtau kakak buat perangai xmo pi school..iskh...iksh....penyegan sungguh anak dara aku yg sorang ni....mak aku dah mati akal nak pujuk dia....aku suruh mak aku pggil kakak...aku nak cakap thru phone dgn dia...nak slow talk kononnya.....kakak pandai....dia xmo cakap dgn aku....takut ibu mengamuk ler tu......

bila time2 camni ler yg buatkan aku nak pindah keja...cari keja yg dekat2 rumah so that anak2 terjaga...tapi tulah..banyak benda yg nak kena sacrifice nanti..mampu ke aku???

arini lunch bos aku nak blanja makan..kat restaurant kazen dia...somewhere in stallion apartments...pi aje ler...xtau lagi nak drive or just ikut orang....aku memang ler malas nak drive nowdays....

esok aku half day...seken half...nak pi seken interview...xtau la ada rezeki ke tidak..n kalo dpt pun blom tentu nak terima ke tidak....aci ke gitu?......

laki aku kata now aku jiwa kacau....banyak benda dlm kepala otak sampai xtau nak buat apa.....last2 jadik pening n then naik angin xtentu psl...mangsanya semestinyalah orang yg paling dekat dgn aku...laki aku yg tersayang...hahahaaa....nasib baik ler laki aku memahami.....ke dia simpan dlm hati?....emmmmmmm....ntah laaaa labuuuuuuu

No comments:

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers