Wednesday, January 21, 2009

Dan*dana Takoyak* Kiosk

kiosk abang wahid aku yg baru di buka last Dec di Plaza Shah Alam, Sec 9, Shah Alam....sales mmg amat memberangsangkan...aku x sampai lagi but mmg selalu makan if gi rumah abang aku tu..dia rajin memasak,especially makanan jepun (ye ler..dok jepun bertahun-tahun)..tingin plak nak pi jenguk kiosk dia ni...

abang wahid akan buat licensing/franchise utk Dan*dana Takoyak* dia dlm masa 6-12 bulan for this..agak2 kalo aku buka di Kulim laku dak???

7 comments:

aku said...

wei...ni abang yg mana laks..?
yg bukak motel tu...?


wei dia wat franchise?
ko nak bukak kat kulim

jom weihhh
kita bukak weihhh
hahhaha

ummizz said...

ye ke yati?
aku suka banget dengan takoyaki

Anonymous said...

beshnyer takoyaki!

Anonymous said...

buat kat tesco or perda lagi ok kot

-wan-

Anonymous said...

farah= dak..yg buka motel tu abang man aku..ni abang wahid..sorang lagi...hehehee

has= yeap..sila la berkunjung ke kiosk abang aku yer...hehehee

rozie= aku pun suka takoyaki..mmg sedapppp

wan= aku dok aim Giant kulim yg akan dibuka nnt..around tmn selasih..sbb dekat sikit dgn kg aku n aku pun plan nak menetap di kulim nnt..tapi tu la..xtau lagi camna..nak kena pi survey2 dulu n pikir sedalam-dalamnya..kadang2 tu xrasa confident dgn diri sendiri...

- tety - said...

alaaa.. jauh la la plak kalo nk g try makan kt SA nuh... huhu

Anonymous said...

aku selalu makan ni kat OU...ehehehhe....aku sukee...bgtau sket abg ko masak utk aku sket..ehehhehe

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers