Monday, January 12, 2009

monday..12th Jan 09

arini hari senin (isnin)..ada pasar malam@pasar siang di pekan serdang..plan nak trus cargas ke psr mlm after balik keja nnt..angkut anak2 sekali..hubby start keja mlm ni..so aku minta tolong dia utk ambik anak2 n hantar budak berdua tu di depan kilang C before dia masuk keja..at least boleh le aku stayback jab hari ni..

catatan aku utk arini

i) tadi salah sorang senior staff kat dept yg aku keja ni tny apa plan aku..aku kata aku pun xtau lagi..if keja ok..ok le kot but if keja banyak yg mana terpaksa aku stayback sampai pukui 7-8mlm, rasanya susah le sikit sbb priority aku famili..daycare anak2 pun until 6.30pm..dia kata dia terdgr dlm meeting tadi yg depa nak kasi notebook utk aku..if aku dpt notebook, no issue le kan? aku boleh sambung keja dari rumah?..aku kata kalo camtu mmg baguih le..aku xde problem nak login dari rumah..anak2 aku b4 9pm dah tidur..so after 9pm aku xde problem utk sambung keja balik...dia kata sayang kalo aku cabut..bukan senang nak carik orang mcm aku yg fast learner n boleh buat keja..huhhh..kembang setalam pungkok aku masa tu tau..nasib baik x terkoyak seluar aku ni..wakakakaaa

ii) berita buruk..bibik asih x jadik balik Msia..dia sambung keja di jakarta aja..waaaaaaaa..hancur luluh perasaan aku semalam masa sembang dgn dia..mak aku lagi ler...adehhh la..sedih sungguh..so now aku kena carik bibik baru..kena start all over again..nampak gaya lagi 1-1.5months la baru boleh dpt bibik baru..sementara tu, aku akan menjawat jawatan bibik sementara di rumah kg..

iii)geng KL aku plan nak turun penang masa CNY ni..not sure nak lepak mana nnt......at least ada gak le aktiviti aku masa CNY ni..hopefully materialise la plan diaorang tu nnt..sure seronok bila bercuti ramai2 ni..tambah2 le anak2 kitoarang semua dah besar..yg paling bongsu pun umur dah masuk 1 year..so nunu, make sure ko dptkan good rate utk kitaorang yer..if not, kita semua berkampung di Hotel Delima Jati aje tau..heheheee

ok la..nak sambung keja balik..ada email baru masuk nak mana aku kena attend asap..huhuhuu

4 comments:

aku said...

ek elleh
diorg baru kenal ko sapa

dgr suara pon dah tau...tahap ke-tangkas-an ko learning sesuatu...
hahhahah

so, lepas ni..dpt nb....leh ler YM from home lagik
and...sambil mem-bibik...sambil wat keje opis
muahhahahhahah
kelas U...

Anonymous said...

yati,
comment aku nih xde kena mengena dgn entry ko nih...but utk bday azri...

aku dah jwp salam bila azri kata ko kim salam...

pasu soklan aku...apa besday present ko kat dia? anak lg sorang? heheh.. anak teruna lak...azri jr.. musti berbunga2 ati dia...heheh..

CNY tu hol dgn bebudak tu ke? kim salam sama diaorg...

Wan said...

kalau dia nak serap jadik staff permanent, ambik jelah yati.. hg bukan jenis dok rumah ok... agak2 bila dah pemenen tak suka tak sesuai, then baru cabuted... kann..

yati abdul said...

farah = ye ler tu..wakakaka..'hebat' sungguh aku yer

shasha = ada ler hadiahnya..psl 3rd baby..mmg ada plan but that one next year..tahun 2010..doa2kan utk aku la yer...

yeap..gathering tu dgn nunu n idayu..nnt aku sampaikan salam ko dekat depa..hehehe

wan = betoi jugak kan...

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers