Saturday, January 10, 2009

rilex2 di penang

bersiaran dari Leisur* Cov*, Penang..last minute punya plan, sms LH tgh hari semalam, then after 5 diaorang call n confirm..phewwww..efficient sungguh LH now, kalo dulu jgn harap la....rasanya aku ada lagi balance 3 mlm dari entitlement last year..this year ada lagi 7mlm..huhhhhhh..1st time rasanya aku carry forward entitlement aku..b4 this asyik dok 'pinjam' aje dari 'future'..

hubby n anak2 dah tidur..ptg tadi after check in kitaorang cargas ke seberang balik..ada BBQ piknik utk anak2 buah hubby di R&R outer ring highway bagan ajam ke apa ntah nama dia.....biasa la..dah meet target, kena le ada kenduri sikit...bebudak berdua tu mmg happy giller..boleh main kite n also pasir..habis baju diaorang..1st time aku sampai kat tempat tu..not bad at all..ramai orang memancing n berpiknik..bestttt....anak2 buah hubby pun sporting giller..seronok melayan diaorang bersembang..insyaallah after dpt bonus feb ni,akan tuju ke genting plak...

around 9.30pm baru sampai di tanjung bungah ni balik..huhuu..letihhh..bebudak dah tidur..terpaksa aku kejutkan utk mandikan diaorang ( ye ler..badan dah penuh dgn pasir)..sblm bagi susu satu botol, aku suapkan panadol syrup since idung diaorang berdua dah nampak tanda2 nak 'bocor'...

adehhh..lapar la plak..nasib baik sempat tapau burger tadi..orait nak pi makan dulu..nak bina badan sikit..hehehee

2 comments:

Anonymous said...

aku panggil pantai bersih je kat RnR tu.. selalu pi malam2 bila boring.. malam2 pukul 12 pun meriah lagi tempat tu kalau weekends.. dan tak lupakan juga banyak jugaklah yg tenet2 tu.. best pulak kadang tu tgk org satu family buat khemah tido kat situ... kat seberang ni kurang tempat beriadah la... kadang kesian tgk org piknik tepi jalan kat RnR tu petang or malam... kedekut sgt MPSP ni duit byk hasil kutipan kilang2 etc, tp x byk diorang spend nak lawakan dan bykkan tempat riadah .. haha membebel

-wan-

Anonymous said...

wan = ooo..yg tu rupanya yg ko dok citer psl pantai bersih...aku kalo pantai bersih tu somewhere dekat gerai potong2..gerai yg kita leh pilih segala mak nenek bahan2 utk dipotong masuk dlm mee/koew teow/bihun sup tu..mmg famous gerai tu...

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers