Wednesday, May 13, 2009

akhirnya.."dia" keluar jua...

alkisah,pagi tadi aku sakit giller..b4 this tak sakit,just turun darah..pagi tadi,huhhh..sakitttt...dari pinggang belakang sampai le ke pangkal rahim...mmg giller...so aku bgtau hubby..kensel..xmo gi kl sbb sakit camni..pegi jumpa gynea ambik pain killer..singgah rumah MIL utk bgtau dia bad news..xdpt bawa dia ke muar...kesian MIL..dia sanggup naik bas utk ke sana..adehhh...serba salah aku dibuatnya...aku masuk toilet..tiba2 aje "dushhh".."dia" jatuh...hilang semua sakit....aku keluar toilet..trus announce...jom pi kl!!!

3 comments:

shasha leeds uk said...

yati,
takziah....
Allah knows best...insyallah lps nih a better one...boy lak ke...
insyallah dipermudahkan Allah...

take care yer...
jgn lupa doa kat aku & baby nih gak...

shasha

rina said...

gerun aku dengar yg 'dushh' tu

yati abdul said...

thanks sha..

Tu la rina..luckilly time tu aku dlm toilet

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers