Sunday, May 17, 2009

gambar2 di kl




5 comments:

idayu said...

terliur aku tgk makanan depan korang tu...sedapnye...nyum nyum..hehe..sorryla geng..next time ye..

shasha leeds uk said...

menjadik2...

sodap aku tgk lauk2....

rina said...

weiii lawalah baju hang tu...

nunu said...

hahahhaha.....tak tgk nari poco2 lagi..ahahahhaha

yati abdul said...

dayu= tu la...xcomplete la bila ang xde.
sha= mmg sedap food di situ..berbora asmara aku dibuatnya..hehehehe
rina=cun ka? Tq la..last minute punya baju..angkut di kl sbb aku xbawa baju jln ke kl..bukan baju,seluar n tudung pun sama....ye la kan,aku sepatutnya duduk diam2 aje di tmn kosas tu..heheh
nu=mana gambar? Gambar aku msa tarian poco2 tu blur la..xjadik...

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers