Saturday, May 23, 2009

bila angin rajin menjelma...

bangun awai arini..mandi n trus ke market..angkut ketam,lala,santan,rempah,tomato dan juga nenas..on the way to market,hubby sms suruh aku get ready utk breakfast sekali..dia on the way balik rumah(shift mlm)..aku reply aku di market..tgh membeli tiba2 aje hubby terjenguk dibelakang aku..kami breakfast di kaw.market aje since mls nak gerak jauh dgn 2keta.
balik rumah suruh bibik bersih dan siangkan ketam dan juga lala..pastu turn aku lak masuk dapur..aku siap pesan bibik jgn kacau sbb aku xsuka ada orang lain di dapur dgn aku..within 30-40mins, voilaaa..dah siap gulai ketam+nenas dan juga lala goreng bercabai aku..anak2 pun dah selamat makan nasi..emma siap pesan nnt dia nak makan lg dgn abah..rasanya anak2 pun mcm aku gak..dah muak makan makanan kedai...esok nak masak apa plak yer?

1 comment:

iamja77 said...

ehh aku pun masak gulai ketam nenas weekend baru nie...

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers