Tuesday, May 12, 2009

gugur

aku keguguuran..baru aje 6weeks..now darah still dok turun..doc suruh tunggu another week..if x keluar habis, baru dia akan 'cuci'..yeaaaaittt...hopefully x sakit la...sakit bersalin xpe lg..since ada baby utk jadik ubatnya..sakit ni? adehhh..sabar..sabar..Allah lebih mengetahui..Insyaallah ada la hikmah disebaliknya kan?

Disbbkan now aku dah ok..so Insyaallah aku n hubby akan proceed dgn plan utk ke KL dan juga Johor, tp kami akan bertolak esok..awai 1 day dari initial plan..mmg rezeki MIL la..tp yg x bestnya, LH tepon aku semlm..apartment
diaorang di Melaka xde air...adehhh..so cancel..nampak gaya aku n family akan stay di KL ajer..hopefully pak chaq balik awai la dr Jakarta..leh save budget sikit tumpang tidur rumah pak chaq...apartment LH di KL dah fully booked...adehh..sakittt wokey..ujung june ni gi HK, pastu august kena gi KL lg(convo SIL)..pastu raya...then awai Dec kena pi sabah lak..anak saudara aku kawin...huhuhuu..dah le aku xde income pas ni....parah..parah...

nasib la labuuuu...

2 comments:

ummizz said...

adeh yati, be strong ye. aku baru tau baca ni. ada hikmah di sebalinya. take care!

wan said...

Take care yati.. !

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers