Sunday, May 17, 2009

klcc

kalo mak aku tau..mampuih aku kena "takek"..blom pukui 10am last friday aku n famili dah sampai situ..gi petrosains..tgh hari aku cargas jumpa nunu di isetan meanwhile hubby n anak2 balik ke tmn kosas. n lunch time aku menjoyah smbl makan dgn geng mj(rina,hanis n maya)..pastu serbu parkson,tgk rina n maya main solek2..n sempat lg menjamu mata di coach.pastu rilex kejab smbil pekena kopi..then serbu isetan lg but this time dgn rina n maya..sempat angkut 6psg baju utk anak2...smbl2 tu sempat bersms dgn hubby.."cucuk" dia utk join aku di isetan n berjaya akhirnya.. .yeap,hubby dtg balik ke klcc pass antar anak2 kat tmn kosas..jumpa hubby di luar then bawa dia serbu isetan,topshop,layan starbuck,layan parkson pastu kami berpecah..hubby gi minum2 bersama geng x-uum di Pelita meanwhile aku serbu isetan balik..giller kan?..before keluar dr klcc,aku make last stop di topshop...aku drive balik sensorang mlm tu as ikut plan asal, member hubby akan hantar dia di tmn kosas..tp yg best,aku sesat..wakakakaa...aku 'tawaf' pavilion 2x siut..last2 aku ternampak Pelita..aku berhentikan keta n tepon hubby.."jom balik"..wakakakaaa..around 11pm++ baru aku sampai balik di tmn kosas..huhuhuhuuu...

No comments:

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers