Monday, May 25, 2009

durian balik pulau




6 comments:

wan said...

huhu yati, rekemen sket kat mana yg best.. mahal dak?

yati abdul said...

wan..yg ni aku beli di sg ara..di pekan sg ara...mmg cun la durian dia...rega dia ikut saiz..ada rm18,rm15 n rm10...kalo beli bnyk leh minta discount..yg aku beli tu,8 biji kena 100...mmg berbaloi..sekali hadap aje habis 3biji..hehehehe

rina said...

ko mmg kijam yati... kijam... ko kijam sbb membuatkan aku terliur giler babas tgk durian2 ni... kijam... kijam...

nunu said...

mak aiiii....nak jugakkkkkkkk!!! ni kalau zaufi tgk ni meleles...ehehehhe

yati abdul said...

hhahaha rina..sorry ler..nasib baik ko bukan mak buyung..kalo mak buyung harus aku kena fikirkan cara camna nak pos durian dekat ko..

Nunu..meh la penang..now tgh musim..sedap wooooo

shasha leeds uk said...

SODAPPPPPPPPP NYER.....
takat rm100 tu....kalo dpt isi elok & sedap....berbaloi laa...

aku nih suka durian...but alhmd xde laa ngidam2....kamarul dah train aku...kalo ngidam2 tu...biarkan je... hehehe....

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers