Wednesday, October 14, 2009

ada ke lagi rezeki utk aku?

khamis lepas,around 6pm, aku dpt email...email kerja...aku dpt until 12oct utk membuat keputusan...berdebar-debar hati ini waktu membaca email tu....aduhhh...tempting (walaupun now aku dah mula selesa jadik SAHM)..hubby xkisah..dia akan sokong apa aje keputusan aku..aku tny anak2...boleh tak ibu bekerja semula? seperti yg aku jangka....NO..NO...NO...huh..habis citer..camna yer...sapa la boleh tolong jagakan anak2 aku...MIL compom xmo..since SIL dpt keja dekat aje dgn sg ara tu...bibik?..ntah la..rasa mcm serik dah..

aku ada gak sembang2 dgn hubby...samada dia rasa ada tak orang2 tua ke apa ke dikg bersebelahan tmn aku ni yg sudi dtg keja di rumah aku...bukan utk kemas or mencuci..just temankan anak2 aku aje...dr tgh hari sampai petang...half day..since 1st half tu,anak2 aku bersekolah....tp tu la..ada ke yg orang nak? Kalo ada,boleh la aku keja semula...if not, hmmm..rasa mcm susah aja utk aku keja...mcm now,aku terpaksa let go keja tu...sop..sop..sop

anak ooo anak.....ada ka lg rezeki utk ibumu bekerja semula?

2 comments:

dzieta said...

sorang girl habis,sorang tak..hehehehehe..a good combination coz diff identity..

yati abdul said...

hahaha...jgn ko terkejut lak nnt rozie...si adik dah pandai mintak nak pakai dress but bersyarat..... dress tu mesti paras lutut aja katanya...satu lagi,utk besday dia ni,dia nak pakai cam princess...hehehe...dah terpengaruh sikit2 dgn kakak nampak gayanya..just gerak laku aja kasar sikit...mcm mak dia...hehehehe

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers