Thursday, October 22, 2009

kakak oo kakak..

harini..2 orang kakak aku menelefon aku..

panggilan pertama
kak ina dr taiping ...tny camna dgn trip ujung bulan ni..actually abang ipar aku yg tny..rasanya dia tak sabar kot nak turun 'padang' dgn hubby...

so aku nak kena carik accomodation utk kitaorang..apartment LH dah xde..so kena carik alternative lain..

panggilan kedua
kak kiah dari sabah..bgtau dia nak poskan kain utk anak2 dara aku...anak2 dara aku akan jadik flower girls awai dec nnt..kenduri anak 1st kak kiah,si elisha....si elisha ni sama umur dgn aku tau..dia lahir 2nd feb and aku lak 5 feb..beza 3 hari aje...kalo xsilap aku,dia ada bgtau mak dia..if by umur dia 30 n dia xde steady bf, dia suruh mak dia carikan utk dia...nasib baik dia jumpa soul mate dia b4 umur dia turn 30..anak saudara aku ni bekerja di uk..berjumpa jodoh pun dgn orang sana...nampak gaya xde harapan le si elisha ni nak balik menetap di msia....huhuhuhu

so now aku nak kena confirmkan perjalanan aku n famili dec ni..rasa mcm nak gi KL dulu ler..maybe stay 1-2days di KL baru cargas ke KK..boleh le kot berjumpa-jumpi dgn kengkawan di KL? Ada sapa2 nak jumpa dgn aku ka?

ok la..nak kena pack barang..esok aku nak balik tidur di kg..aku ada lunch date esok dgn geng C..so anak2 aku akan stay di kg sementara aku bersosial..hehehee..nasib baik hubby keja malam..jadik dia boleh tolong ambilkan anak2 di sekolah n trus hantar diaorang balik kg...leh le aku makan dgn tenang..kalo tidak aku kena angkut budak berdua tu sekali tau..:-)

2 comments:

shasha leeds said...

aku kasik tau mak aku yg kak kiah ko nak terima menantu....
mak aku suruh kim salam n ckp congrats to her n hubby & pengantin

yati said...

aaaa la sha...aku lupa yg mak hang kenal kak kiah aku..depa jumpa masa blajar di ostolia kan?
anyway, kakak aku ni mmg xsabar la nak terima menantu...hehehehee

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers