Thursday, October 29, 2009

harini dan esok....

harini
-lps antar anak2 ke school,aku lepak di nasmir...layan teh tarik sementara ttgu pintu library dibuka..library kulim buka pukui 10pagi..lewat kan?
-rosme*l* kidnap aku depan library kulim...dia jamu aku makan di oldtown kulim..seronok sungguh dpt berjumpa dia..dah lama kami xberjumpa...since dia pindah keja di kl..one of our fren yg pindah keja in the same co with ros dah naik jadik GM siutttt..hebat..hebat...
-pass ambik anak2 trus tuju tmn selasih..lunch date dgn geng Cls..ada 2 orang geng aku resign..dua2 dpt offer jadik mngr kat other co..huhuhuu..rezeki depa la..
-around 2.30pm baru smpai juru
Esok
-kakak n adik xmo pi sekolah since esok xblaja(ada besday celebration kat school)..lega aku bila hubby kasi greenlight utk cuti
-since anak2 xpi sekolah,aku plan nak masak nasi lemak for breakfast tomorrow..mlm ni nak marinate ayam dgn rempah for ayam goreng rempah..utk dimakan bersama nasi lemak n sambal tumis bilis..nyum..nyum..nyum..
-cameron...yihaaa..pass solat jumaat, kami akan bertolak ke cameron highlands...

3 comments:

dzieta said...

beshnya...like your freedom now!

yati abdul said...

rozie...ok la..but lama2 boring gak...that why aku kena sentiasa mem'busy'kan diri aku..if not,boring siut...otak pun jadik tepu...pastu mula la nak jadik singa...silap sikit aje kompom tarik muka dgn laki...bahaya wooooo...

-:- said...

...ko patut beli umah sebijik kat atas sana..

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers