Tuesday, October 27, 2009

tiket oo tiket...kenapa engkau naik?

aku geram aku tensen...aku kan nak kena gi KK dec ni..tp tiket x beli lagi pun..dlm 2-4hari lepas,aku dok main2 gak ler dlm website AA..aku tgk utk kami 4 branak, kena rm900++(round trip LCCT to KK)...hubby suruh aku book tp aku kata nnt dulu...awai lagi...tiba2 arini,masa aku masuk website AA, rega dah naik ke 1.4K++ utk kami 4 branak...waaaaaaaa..jenuh la...banyak beza tu...banyak benda leh buat dgn duit tu..dah le sekrang tgh kering sikit..duit keluar cam air aje..seriously aku agak cuak nak bgtau hubby yg rega ticket dah naik...

td hubby tepon..aku bgtau dia (better thru phone right..kalo berdepan lagi susah..hahahahaa)...nasib baik hubby good mood (yahuuuuu)..lepas berbincang,kitaorang buat decision utk ttgu dulu...mana la tau leh dpt murah lagi after this (ada possibility dak?)..if not, nasib la labu...

selain AA n MAS, ada flight lain dak yg gi KK from KLIA or Penang? teringat dulu aku sefamili (5 orang ok as mak aku ikut sekali) gi KK from penang lagi..just kena rm760 aja utk round trip punya tiket..huhuhuhuu

4 comments:

iamja77 said...

Aku book kat parents aku utk trip bulan Feb tahun depan ke KK, 2 orang pi balik just RM150 sajo. Siap makan dah pilih seat lagi tuh. Promo utk tahun nie dah habis. Kalau beli sure mahal punya..

CT@mamaLuqman said...

ish...selalunya yati possibilitynya xpernah nak turun dah bila tarikh makin hampir makin naik reganya...

kan hg boleh main letak tarikh-tarikh kedepan tengok rega kan?try tengok....aku rasa makin bertambah hari makin mahal...unleass klu hg book berbulan2 awal...

yati abdul said...

tu la kan..xpala..nak buat camna.....nasib la..lgpun now since rega lcct ke kk n penang ke kk hampir sama..so aku still dok fikir either nak gi thru lcct or penang...ttgu la ujung nov nnt...takut nak buat komitment awai2 ni...takut ada halangan etc nnt...

rozie said...

biasalah tu AA harga selalu gerak cepat..

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers