Sunday, October 18, 2009

open house,besday party n hadiah MJ

meh layan gambar dulu..aku still keletihan n xde idea utk menulis..

tahlil n doa selamat..aku rasa more than 50 orang dtg time ni..dok budget dlm 20 aje..that why kitaorang xubah meja makan n sofa..sampaikan ada yg terpaksa duduk di atas kerusi di luar..

makan time..nasi tomato,ayam masak merah,jelatah,nasi minyak,dalca daging n dalca ayam,roti jala dgn kuah manis n kari daging,karipap,mee kuah,laksa,satay,nasi himpit,ketupat,rendang ayam dan kuah kacang,dadih,kek batik (pemberian jiran).

makan lagi..start dari 11.30am until 10pm..adoi la...mcm nak tercabut kaki aku..around 300 gak tetamu yg hadir..

pengantin kecil turun tangga menuju ke ruang tamu utk potong kek..nasib baik ada anak2 saudara aku utk kelola n uruskan anak2 aku..mmg aku xambik peduli langsung le psl anak2 aku..aku just tunjuk diri time ambik gambar dgn anak2(masa potong kek)..

2 puteri aku bersiap sedia utk potong kek..

utk geng MJ..terima kasih banyak2 yer..harini aku bawa anak2 aku terjah Toys r Us di QB utk membeli mainan idaman hati masing2...aku just perlu tambah sikit aje duit utk beli 2 barang tu...heheheeh...

apakah benda itu? lihat ler gambar2 di bawah..nak lagi clear, ttgu post yg lain lak yer..



2 comments:

iamja77 said...

sama beso 2 beradik nie..
alhamdulillah.. semuanya berjalan dgn lancar...

yati abdul said...

tu la ja..1st time buat kenduri di rumah sendiri..seriously penat nak mamposs..hahaha..tp happy ler...mmg happy sgt2...rasa puas gitu...kesan kepenatan kenduri masih terasa smpai arini...lepas kenduri pun penat gak...sbb nak kena kemas rumah yg tunggang langgang cam tongkang pecah...adooi laaa...

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers