Friday, June 04, 2010

cotiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

post pertama aku utk bulan June...penyakit M aku ni makin menjadi2...dulu if tak update pun, definately once a day aku akan masuk blog aku ni, n semestinya berhopping ke sana sini melawat blog kengkawan yg lain..but now, kdg2 after 2-3days baru masuk tgk...tu pun bukan tgk..setakat jeling aje dek non oooiii...malaih..malaih...malaih...

anyway,harini hari terakhir budak2 bersekolah...pastu cutikkkk...yihaaaaa...andreee..andreee..yibaaaa...yibaaaaa....
tomorrow ada kenduri di pulau..pastu plan nak ke karok n seterusnya hadlock (hardrock)...no tido2 sbb budget yilex..just pegi utk dgr lagu n kasi can budaks sama mak n bapak budaks bersosial...seterusnya? minggu seterusnya just lepak di rumah aje..makan n tido bersama anak2...oh ya, nak kena carik dvd manyak2 masa kat feringhhi esok...kalo idak,pasti akan mati kutu gak aku n anak2 nnt....

then 12june ni aku n famili akan turun ke KL n on 13th june kami (aku n famili & nunu n famili) akan berpoya-poya di bandung...hotel n transportation semua dah settel..thanks to nunu n zaufi...aku? just gi bank n transfer ongkosnya aje...hehehehee...

okay la...nak gi hantar anak2 gi sekolah kejab...chiow chin chowwwwwww

No comments:

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers