Sunday, June 20, 2010

i'm blessed

hubby n anak2 sedang melayan Toy Story 3 di jusco perda..bibik(daily maid) plak sedang memberus dan mencuci di tingkat atas..aku? doing what i love most..cooking n surfing.....harini lmbat sikit memasak since kitaorang breakfast around 10.30-11am td..breakfast di seberang jaya...lepas breakfast baru melawat market..aku beli sayur,ikan cencaru dan juga ketam...mula2 igt nak masak gulai ketam+nenas but then aku teringat yg awai2 pregnant ni tak digalakkan makan nenas..tajam khabarnya..so tukar menu ke ketam bercili dan juga cencaru sumbat...

lepas siap memasak, boleh ler aku berehat smbil melayan tv...harini hari terakhir utk aku berehat-rehat since sekolah dah buka esok...so tomorrow back to normal schedule..jadik supir,tukang masak,tukang basuh also tukang kemas (just buat yg ringan2 aje..yg berat2 kena tggu hubby or if ada keperluan,baru ambik daily maid)...

right now aku rasa happy sekali (biasa le dgn hormon ibu mengandung..kejab happy kejab sedih n kejab marah)...aku bersyukur atas setiap nikmat dan kegembiraan yg aku dapat n i will try to accept setiap cabaran,dugaan dan juga halangan sbg something yg +ve dlm hidup aku...

thank you Allah

No comments:

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers