Monday, June 07, 2010

jom jusco..

teringin nak melawat jusco...nak cari baju...bukan baju apa pun,just baju yg agak selesa utk dipakai now..rasanya mcm ada sale kat Jusco?ehhh..betoi ka ada sale? tapi malas pun ada...takut anak2 mengamuk..tarik muka merajuk...setiap kali bawa diaorang keluar, time2 nak balik tu kompom ada aje masalahnya...nak tu la,nak ni la..tensen okay...tambah le dgn time2 camni, lg ler cepat aku melenting...

sepatutnya hubby avail harini..dia keja mlm n today n tomorrow dia off...tapi ptg semalam dia dpt email request dia keja normal lak......sabaq aje ler..kalo idak this week dia just keja 2 mlm aje(rabu n khamis) but bila masuk normal,5 days in a row le dia kena keja..sajer je bos hubby ni..xleh tgk aku happy..mmg dah lama i'm looking forward utk hubby keja mlm..aku rasa hubby pun suka keja mlm..xde pressure dari orang2 opis..boleh concentrate direct kat keja dia aje..tp sepanjang tahun ni, rasanya boleh kira dgn jari aje brp hari dia berjaya keja mlm (by right 1 month day shift n the next month night shift)..sokmo bila turn dia keja mlm,ada aje project etc yg dia kena handle yg mana membuatkan dia terpaksa keja normal...tak aci kan?huhuhuuu..nama aje keja normal,leh balik at 5 sharp..tp tak pernahnya dia balik 5 sharp..kdg2 sampai ke 8-9mlm..balik rumah dah letih n trus tido....kesian hubby n kesian aku gak..huhuhuu..

okay la..anak2 dah mandi..rasanya jadik le kot aku n anak2 ke jusco perda harini...now turn aku lak bersiap..taaaaaa

No comments:

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers