Saturday, June 19, 2010

membakar di dlm oven

yeap..i'm pregnant..how many weeks? tgk aje le kat lilypie kat atas tu..so far okay ler..ada ler alahan2 yg normal..muntah,letih semua tu...but tak beberapa teruk sgt..kalo dibandingkan dgn time trisya n emma dulu,yg ni better...maybe sbb aku tak keja..so aku boleh berehat sepanjang masa...cuma yg aku sedar aku menjadi makin pemalas..seriously...nak gerak pun malas...xtau le brp kg akan naik ni...n satu lagi,aku amatler suka makan 'rumput' dan yg seangkatan dgnnya...salad,sayur,ulam dan apa sajer yg boleh dicicah dgn mayonis or sambal belacan...tiba2 aje aku rasa semua jenis sayur n salad amatlah lazat sekali...ulam dan sambal belacan? huhhhh...tersangat la sedapnya...dulu aku mmg xmakan pedas..since bersalinkan emma....but now? pantang nampak ulam n sambal..pasti nak punya..ada 1 time tu,aku sanggup tapau just ulam n sambal dari kedai utk dibawa balik makan di rumah..just ulam n sambal you..lauk pauk lain tak ku sentuh...jeling pun idak..balik rumah just gorengkan telur utk anak2...kijam sungguh le ibu depa now...heheheheee

okay lah...nak gerak balik kg jab..nak jenguk ibunda tercinta..daaaaaa

No comments:

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers