Tuesday, December 18, 2007

gi penang

padi tadi aku ke penang..gi check up....msa check u tu,doc tny aku...berapa lama aku nak MC?...huhuuu...bestnyaaa..trus aku kata until 26th Dec cukup ler doctor..since my husband balik on 25th tu.....then doc senyum....dia kata dia kasi aku MC until 28th Dec and on 28th Dec tu dia suruh aku dtg check up lagi.....by next year baru aku boleh pi keja...dia kata luka kesan operation aku x sembuh lagi n dia xmo luka tu berdarah balik...kalo berdarah balik susah nanti...dia suruh aku rehat cukup cukup n jgn banyak bergerak sgt...huhuu..nampak sgt dia tahu aku xleh duduk diam..maybe dia boleh agak dari perangai aku kot..ye ler..gi spital sorang2..n then lepas discharge..drive keta sorang2 balik kg...huhuhuu...aku terpaksa la doctor oooi..kalo ada hubby..conpom aku x buat semua benda ni sorang2...aku segan nak minta tolong orang lain if aku rasa aku boleh buat..aku xmo diri aku jadik bebanan pada orang lain.....n aku akui kelemahan aku ni kadang2 menyusahkan diri aku sendiri...

anyway..sblm balik kg tadi aku ke rumah PIL..melawat FIL & SIL..sblm balik aku sempat berpesan pd SIL..suruh gi bukit gedung tomorrow utk ambik makanan...aku dah pesan ketupat n rendang ayam dari kak Biah utk hidangan raya (susah la kalo nak aku masak..hehehee..ntah bila la aku nak rajin ni)..n insyaallah raya haji ni aku akan beraya di rumah mertua..kesian dekat FIL & SIL..xde sapa2...even BIL aku pun kena keja on hari raya tu...

orait...aku nak pi rilex2 kan diri kejab...kena ikut nasihat doctor kan..heheheeee
tatataaaaaa

1 comment:

wan said...

hang sakit ke yati?? aiseh tetinggal ketapi aku lagi...

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers