Friday, December 07, 2007

rumah juru+wayang

Ptg tadi aku tepon uncle chew...tny progress bilik air rumah juru aku...dia kata dia dah cuci balik semua simen putih tu..but then dia suruh aku pi tgk la camna...aku tny dia yg penting aku nak keadaan tiles bilik air tu sama dgn bilik2 air yg lain..pastu dia mula nak bagi alasan la plak...ooo..itu orang buat burma ke bangladesh mari..x pandai mcm orang indon ke apa ntah...geram nya aku...pastu aku cakap...uncle chew..itu semua i x kisah...i buyer...i beli rumah baru dari developer...itu burma ka,indon ke..semua tu masalah u all (developer)...developer MUST deliver a good unit utk buyer..kalo ada masalah ke apa..developer kena take ownership..sbb masalah semua bukan berasal dari buyer... i ada HAK n kalo i pi bising2 tempat 'atas'..memang u all akan kena..lepas aku cakap camtu...baru uncle chew cakap dgn elok2 sambil gelak gelak..i tau..itu masalah kitaorang..mcm ni..u pergi tgk u punya rumah...then kalo u x puas hati lagi..u cakap sama itu opis...hmmmm...

mula2 aku ingat weekend ni aku nak rilex2 aje dekat rumah..xmo jln jauh2 sgt...habis2 pun just gi pekan serdang..but then..sbb masalah ni..nampak gaya esok aku terpaksa gi Juru lah...hmmmmm...maybe this time aku bawa Biin n Nadila sekali...kot2 boleh trus serbu wayang lepas check rumah...2 orang anak saudara aku tu blom pernah tgk wayang lagi..kesian la plak..adik2 diaorang aku dah bawa dulu...nak buat camna kan..camtu la bila duduk di kg ni.....pekan serdang mana ada wayang2 ni..aku dulu pun form 2 baru tgk wayang....tu pun sbb kakak aku yg bawa..aku tgk di Sabah..citer kartun Beauty & the Beast kalo x silap aku...

okay lah..aku nak layan tv plak..dah naik muak dok tgk monitor notebook ni..huhuu..pagi petang siang mlm..dok asyik mengadap aje..hehehe

1 comment:

- tety - said...

muahahha... siap ada countdown brapa ari lg nk togeder2 tuh... :p

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers