Thursday, December 27, 2007

terkejut

kejutan utk aku bila hubby balik aritu...
WHY?

1) hubby kurus sehhhh..berjimat sakan duit makanan as nak guna utk shopping?

2) luggage hubby tersangkut di US...wakakakaaa...so masa gi pick up hubby aritu...just dpt hubby n also hand luggage dia...but then bila buka hand luggage hubby...punya la banyak jeans2 yg hubby beli...terkejut aku...huhuhuu

on 26th Dec mlm baru beg2 hubby sampai di Penang dari LA...lagi la aku terkejut..WHY?

1) banyak giller yg hubby shopping..seriously..macam bekalan utk 2-3 tahun aje..mengalahkan aku..aku dulu pernah gak gi US n UK..but then tak pernah la membeli mcm hubby ni..maybe time aku gi dulu aku masih 'mentah' dlm dunia shopping mopping ni..n time tu x kawin lagi..

2) hubby kata yg mana dia nampak cuns n murah..dia angkut aje....x kira size ke jantina...huhuhuu

3) x sangka semua yg hubby angkut aku suka..seriously...memang taste aku la..semua jeans + baju2 yg hubby angkut utk aku..muat cuns cuns aje...mcm aku sendiri lak yg pergi membeli...

SO

lepas ni korang akan tgk aku menjual sebahagian dari hasil 'rampasan' hubby...sbb bukan semua muat utk kami anak beranak...even baju baby & utk kekanak ribena lelaki pun hubby angkut :-)..ada sesetengah tu, diff. size but same pattern n colour...

gambar2 aku letak di Flickr...25 keping youuuu...hehehehee.but private yer..segan lak nak kasi public..

so to my friends out there...get ready yer...aku ingat yg mana aku nak let go lepas ni, aku akan wark2kan dekat korang dulu...lepas tu baru aku akan masukkan dlm eBay(rajin ke aku ni...huhuhuuu)

3 comments:

NunuCute said...

welcem back azri!!!

Anonymous said...

yati...kata nak mai KL...jadi tak??

kaezrin said...

aku menunggu ajer ko menjual....ader update lain ker yati.. ???

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers