Thursday, July 10, 2008

10th Jul 08

maybe akan berlaku perubahan sementara dlm hidup aku n famili...tp benda ni semua belum di finalise lagi..just baru aje cakap2 semalam..still perlu nasihat/pandangan or maybe 'approval' dari pihak tertentu.....

citer lain plak, aku baru sedar kakak kurang sihat pagi tadi..tu pun lepas sampai di daycare..badan dia agak suam2 sedikit..patut la dia asyik baring aje dlm keta tadi..selalu kalo gi McD (aku tapau breakfast utk diaorang pagi tadi), dia yg lebih2 nak mainan tu nak mainan ni..but tadi dia diam aje..so lunch tadi aku keluar carik air "nyok"..tp xde plak..tepon hubby then dia bgtau care4 ada jual air "nyok"..so plan ptg nanti lepas ambik bebudak di daycare, trus cabut ke care4..beli air "nyok" n maybe kasi can kat diaorang utk main2 di playground care4..

tgklah camna...

1 comment:

iamja77 said...

sian kakak. bak kata ko musim ekkk.. mmg kita nie tak keruan kalau anak sakit kan. tadi aku call kak oni firman dok terbaring tak larat. risau aku.

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers