Friday, July 25, 2008

sandal baru

lunch tadi teman downline pi buat sales di QB..jumpa client di Oldtown sambil lunch...arini free lunch as kawan aka downline belanja..moga murah rezeki ko yer Rodz*...hehehee...

lepas makan, round2 dlm QB...kawan aku tu terbekenan plak satu kasut ni dlm Clarks..sambil dia "menerai"..aku just duduk aje dekat satu kerusi ni dlm kedai..tgh melayan perasaan, ternampak la plak satu sandal Clarks ni yg seperti menggamit-gamit diriku ini...wakakakakaa...maka 'terbeli' la aku sandal tersebut (memandangkan sandal clarks yg aku pakai now dah nazak..aku jenis pakai satu aje kasut sampai lunyai)..dpt discount 20% lagi tu...ok la kan?





kawan aku tak beberapa suka pilihan aku..tp apa aku pedulikan..asalkan aku berkenan n sedap memakai...lepas bayar terus pakai di kaki...heheee

2 comments:

aku said...

ang ni sebijik cam aku...
kalu g memana...tanpa plan nak beli ape...berkenan terus rembat!
and trus pakai..yg buruk letak dlm bag kertas

yg sama lagi...kalau ada sepasang...pakai je sampai lunyai...lepas tu baru beli baru..

yg sama lagi...x kisah harga nye..


opsss.... x leh lelebih sama...nanti ada g terjeles...
susah jeles-jeles ni....payah...rumit...

yg nyata rezeki memasing kan..
jangan dengki


note : juz nukilan rasa...sambungan dr ketidakpuasan ati ari tu...len kali YM lagi..aku plak dgr citer ang yea...

kaezrin said...

wheyy aku sukeee...cantik apa...

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers