Tuesday, July 15, 2008

hentam aje la...

-kakak dah sihat now adik plak kurang sihat..2 malam berturut2 dia demam around midnight..kasi ubat n minum air trus badan sejuk kembali..but then not sure camna tonight punya condition..siang ari dia ok aje..

-minggu ni aku n famili berkampung di kampung

-aku install astro utk rumah mak aku di kg..tu pun lepas aku pujuk2 dia serba sikit yakni aku akan make sure anak2 saudara tak melangut tgk tv until lepas 5pm and semua bil2 akan aku settle…so lepas ni boleh ler aku tgk CSI & HOUSE bila balik kg..aku sokmo miss citer kegemaran aku bila balik kg…

-berdating dgn hubby last Saturday..just pi shopping di QB aje..beli kasut n seluar utk dia..kasut lama dia tertinggal masa gi KL aritu…...terjumpa kawan lama dari Uni masa on the way nak ke surau..x brani tegur as aku lupa lama dia..pas compom dgn ja baru aku confident yg tu adalah kawan lama kitaorang..hehehee..elok le orang tu dah cabut ke mana hala..

-xjadik pi taiping as plan..tak larat nak bergerak as aritu hubby ada bola n at the same time nak kena pi renew license aku n also buka account tabung haji utk hubby…insyaallah start bulan depan nak buat direct deduction trus dari gaji masuk ke account aku, hubby n anak2 ..b4 this aku just potong utk masuk ASB….baik sungguh hati aku ni kan..tolong simpan gaji sendiri dlm account hubby..hahahaa..nak buat camna..semua perbelanjaan kami hubby yg tanggung..so gaji aku just utk simpanan n also utk hu ha hu ha..lagipun kalo diizinkan Allah, nak gak pi tunaikan haji bersama hubby..mana la tau kot2 ada rezeki ke tanah suci dlm 3-4tahun ni…Aminnnnnnnnn…

-kakak aku suggest utk aku sambung blajar..pastu try apply jadik cikgu or tutor dekat mana2 sekolah or institusi pengajian tinggi kat area kulim..huhuhuu..mampu ke aku nak belajar balik ni? cam menarik aje kan tp rasa mcm otak aku ni x mampu dah nak belajar balik..satu lagi..aku compom xleh buat part time blajar2 ni....dah le now pun rasa mcm x cukup masa….unless nak buat full time..tp anak2 camna plak?

No comments:

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers