Friday, December 26, 2008

cuti panjang

yihaaa. aku dah start cuti panjang..start 25th Dec until 4th Jan..5th Jan 09 baru keja balik..biasa la..kilang shutdown, nak save cost..tp bos aku ada tny aku on 24th tu, nak dtg keja ke masa shutdown..kalo nak dtg, kasi nama so that co tak potong gaji aku (unpaid leave yer tuan2 dan puan2...aku baru keja..mana ada cuti)...helllll nooooo...ahhahahaa...xmo aku keja..sebenarnya kan..masa mula keja dulu, aku mmg berharap kilang C ni ada shutdown, mcm kebanyakan kilang yg lain...but waktu masuk aritu, diaorang kata xde...adehhh..last 2-3 weeks baru diaorang announce...aku rasa aku orang yg paling kuat menjerit happy time tu..hehehee

esok aku n famili akan ke lumut..last minute punya decision..hubby nak gi breakaway ...banyak benda yg berlaku dlm 2 minggu ni..dgn hal keja dan peribadi..kesian hubby..tapikan..dlm sibuk aku dok surf tenet carik hotel..kakak2 aku plak nak ikut sekali..so aku baru aje buat reservation tadi..ambik 5 bilik..1 bilik utk aku,1 bilik utk mak aku+bibik,1 bilik utk kak ani n 2 bilik utk kak ina..haaa..puasss...mula2 ingat nak pi cameron, pastu tukar ke KL...last2 Lumut gak yg menang..menang lepas aku tgk gambar hotel tu..hopefully bukan hanya cantik di gambar aje la kan...abang ipar aku (laki kak ani) siap nak beli fishing rod esok..nak memancing di sana..hahahahaa..ntah jadi ntah tidak..xtau laaa...tapi kalo jadik best gak kan?

okes la..nak pi packing..not sure nak pi berapa lama ni...aku just book for 1 nite aje dulu..kalo best, maybe sambung 2 mlm kot..or maybe sambung ke tempat lain plak..tgk la mood camna...

taaaaa

4 comments:

iamja77 said...

kilang aku shut down tapi dept aku keje weh. tension siot.. huhuhu.

rina said...

seme kilang camtukan. walaupun aku bukan keje kilang tapi sebab aku ada kaitan jugak dengan kilang... nak tanak terkena jugak tempias kilang shutdown ni.

aku said...

yati
ko dah ke lumut plak ke?
hahha
kami maybe ke cameroon
aku baru ajak laki aku
lepas ke kelantan
leh ler turun cameroon sat
lepas tu ke ipoh
ehheheh
kalau xdak aral melintang
sapai le kami ke sana nanti

leh ler ang kasi petua skit!

selesa nampak resort abang ang tuh

SELAMAT TAHUN BARU HIJRAH!

Mama 3H said...

wah seronoknya gi cuti2 kat lumut ni. Aku sampai la ni ni tak pernah jejak kaki kat lumut. cameron lg ler..x pernah sampai2 lagi huhuhu. harus jejak gak 1 day.

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers