Saturday, December 27, 2008

lumut edisi 1

tgh boring ni..jgn salah faham yer..Lumut bestt..seriously..nampak gaya now aku dah ada 2 tempat yg nak dituju kalo time boring2..cameron n also lumut..but now..anak2 dah tidur..si bapak mereka pulak sibuk melayan bola di lobby hotel dgn abang2 ipar aku yg lain...rilex tgk bola,sembang2 dan pekena teh tarik....jeles..jeles (ada gak hati nak join..but sapa plak nak jaga anak2 aku weeiii..hehehee)

ni ada gmbar2 yg aku ambik dgn hp aku..nak tgk banyak gambar lagi..sila la terjah "mukabuku" aku (kalo aku rajin update la yer...ehehehe)



1 comment:

aku said...

huahahhahha
hehehhe
rasa nye ko jarang tayang muka kat blog ni kan?

alaaa...cameroon lagi senang p kot...

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers