Sunday, December 14, 2008

story morry..

ini citer aku

friday
-2nd half day off
-1st stop..QB
-lunch di sini
-dan sempat angkut ini...

-last stop di GH..anak2 ikut MIL& SIL bermalam di rumah maktih
-aku n hubby berjaga di GH..sempat habis 2 buku

saturday
-lepas habis 'shift'..breakfast roti canai di transfer road..roti canai+kuah banjir+daging+telur..nyum..nyummmm
-tidur siang di rumah maktih...
-lepas recharge battery, cargas ke baling..kenduri..gulai ayam dgn batang pisang, ikan masin,ayam masak cabai dan jugak petai jeruk..nyummm..nyummm
-singgah pasar malam@siang di pekan baling..
-around 8pm baru sampai di kg

sunday
-market serdang..
-rilex2 dan bermalasan di rumah
-ptg cargas ke kulim..anak2 tinggai di rumah
-hantar hubby ke kilang..n aku trus membayar duit keta dan rumah di pekan kulim (tolong clearkan duit gaji yg hubby baru dpt..hehehehe..hubby dpt gaji 2x sebulan)
-angkut hubby n trus ke jusco perda
-buat scalp treatment+color+highlight
-hasilnya
ini adalah cara aku merilexkan diri

-on the way balik rumah,singgah dinner di restaurant abang aku...
-motel/hotel abang aku dah hampir siap..even few rooms dah di release utk pelanggan (cunnn..every room ada aircond,bathtub, set sofa dan juga samsung flat screen 29 inch...promosi rate just under 100-depends on roomm type..+breakfast)
-habis dinner, asih called bgtau kakak demam..panas badan+muntah2..aduhhh
-now alhamdullilah,kakak dah ok@stabil..esok x jadik hantar diaorang ke school since mak aku kata baru sgt kakak demam..kasi can utk dia betoi2 recover

p/s=on saturday, aku+hubby bersembang dgn doc yg merawat FIL..lastest info,FIL kena stroke(start from lung,heart,kidney n now stroke)..that the reason why dia x sedar2 until now n kemungkinan sehingga keakhir hayat dia..sekali lg semuanya SEPI..full stop..

5 comments:

Anonymous said...

blonde gitu!hehheeh

Niza said...

semoga FIL hang cepat sembuh.. banyakkan bersabar dan berdoa moga2 dipermudahkan...

Mama 3H said...

kat mana hotel tu yati? promo la sket :D

aku said...

la yati
kat mana otel nye?
aritu aku dah tanya..
area kedah ke...perak?

Anonymous said...

rozie=hehehee..biasa le..sekali sekala..lepas geram sbb xjadik join nunu di langkawi..so apa lagi..rambut jadik mangsa

ma@niza= aminnnnn..mmg kami semua dok berdoa semoga semuanya dipermudahkan utk FIL..

mama 3H & farah = hmmm..aku pun xtau camna nak citer..duduk antara sempadan kedah n also perak..nanti aku carik map n also update serba sikit about restaurant@hotel abang aku tu..tunggguuuuuu...

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers