Friday, February 13, 2009

accident

semalam, lepas habis keja aku bergegas balik ke rumah..ye ler kan..hubby n anak2 ada di rumah...so sampai aje di rumah trus kitaorang cargas keluar utk dinner..mak aku xmo ikut, dia just pesan nasi ayam...disbbkan mak aku pesan nasi ayam, so kitaorang dinner di kedai sup 90 dlm pekan serdang aje (as kedai ni ada jual nasi ayam)...tgh tunggu makanan tiba2 aje terdengar bunyi dentuman yg maha kuat..depan mata aku kereta berlanggar dgn motor...aku nampak penunggang motor tu melambung tinggi dan jatuh tergolek atas jalan ..Ya Allah..lepas aje dia jatuh, trus terdengar bunyi azan Maghrib di tv...tersirap darah aku (nasib baik xde plak nampak darah kat atas jalan tu..kalo tidak mau pengsan aku)...trus aku tutup mata anak2 aku..aku xmo diaorang tgk benda2 yg menakutkan..tapi biasa la kan..budak2..diaorang x kisah...mulut sibuk dok pot pet pot pet psl accident tu...mmg havoc la time tu..polis, ambulans dan juga dgn orang2 yg prihatin (termasuk la orang yg prepare dinner kami..disebabkan terlalu prihatin..kami makan lewat..)..aku x berani hampir (walaupun kejadian tu mmg dekat dgn aku)..buntot aku melekat atas kerusi....aku takut..seriously aku takut...this is 2nd time aku tgk accident 'live'..1st time dulu masa bulan 2 tahun lepas....di kawasan perda..ibu n anak dilanggar motor waktu melintas jalan..aku nampak motor tu brek mengejut n juga hentamannya..waaaaa..betoi2 depan kedai yg aku tapau food...time tu lagi ler..ibu tu xsedar diri dgn darah semua.. anak kecik dok menangis tepi ibu.....ketar lutut aku oooi...trus aku rasa pening n terduduk...nasib baik le ada kerusi dekat..kalo tidak mau aku terlentang sama dlm kedai tu...takuttt wooooo..

tu je la citer aku utk arini...

p/s= aku sedih..xleh join gathering MJ esok...waaaaaaaaaa...

No comments:

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers