Monday, February 02, 2009

..........

now baru ada masa nak surf tenet..busy gak dlm 2-3 hari ni..walaupun cuti..tp sentiasa aje bergerak..saturday gi taiping..besday party anak saudara aku si aimi..then sunday gi restaurant abang man aku plak..ada kenduri doa selamat...arini?...arini lagi happening...pas antar anak2 gi school..aku n hubby gi dating...pi island..1st stop maybank bayan lepas..then rumah MIL.....pi BSN..pi AMBANK..pastu QB..tgk wayang(INKHEART)..pastu autocity..then singgah rumah juru..pastu jusco perda n last sekali kulim (ambik anak2 daaaa)...

now? sambil basuh baju aku surf tenet..pasni nak kena tidurkan anak2..hubby? terlentang depan tv dgn anak2...huuhhuu

letih? tak juga..happy aje now..walaupun keja berlambak..but aku xde rasa pressure..esok keja..tp aku x kisah..now aku boleh keja dgn rilex aje..dah xde rasa tertekan etc..Alhamdullilah...sampai bila aku nak keja? aku pun x tau...orang yg aku cover akan dtg keja next 2 weeks...tgk le camna rezeki aku...kalo ada keja lagi..aku keja la..xde keja aku duduk aje di rumah..jadik driver utk mak aku dan juga anak2...kalo tak pun..maybe start projek utk anak nombot 3...hehehehehe

kak kiah dah balik ke KL dgn hubby dia..esok dia akan terbang ke sabah..best aje tgk kak kiah now..semenjak dia bersara, jalan sana sini....co dia ada offer utk dia sambung keja..tp kak kiah xmo..dia nak jadik driver hubby dia...leh jalan sana sini (BIL aku ni pun dah bersara..then gomen offer utk jadik interviewer for cikgu cikgi..kena travel satu msia)..semenjak dulu lagi kak kiah rajin berjalan..aku rasa dlm 4-5 years lepas kot, dia gi panjat gunung kilimanjaro..siap masuk paper tu..ye ler..umur dah berapa..but still active giller..panjat gunung sana sini..dlm negara or luar negara..semua dia pi..keja? not bad kak kiah aku ni..dia CIO one of the big co in Sabah .... tp hairan gak aku..mcm mana dia bahagikan masa dia antara keja,famili dgn aktiviti panjat memanjat dia tu..maybe sbb anak2 dia dah besar..dah keja..so dia xperlu risau pls diaorang...

hmmm..bila tgk kak kiah now buatkan aku terfikir..camna la keadaan aku nnt? lagi beberapa hari aje aku akan melangkah ke nombot 31..huhuu..kejab aje rasanya..adoiii..risau la plak hati ni..adehh..dehhhh...dehhhhhhh..

opppsss..baju dah habis basuh tu..nak pi sidai baju jab..anak2 pun dah bising mengantuk...nanti2 lah aku sambung citer melalut aku ni..taaaaa

2 comments:

aku said...

wei
ko g QB mall td?
aku pon ade kat sana\ td
balik keje kul 3pm
terus g sana

saje jenjalan and makan-makan

Anonymous said...

yg paling buat aku teruja ialah bab nak start projek no 3 hahaha... silalah sila

-wan-

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers