Friday, February 27, 2009

jiwa oooh jiwa

why la aku tak boleh keja dgn leisure now? apa masalahnya?..aku rasa maybe bb aku suka take things too seriously..that why jiwa aku selalu kacau.....

yat*..yat*..now ko dah ada that 'opportunity', jgn dok bebankan diri sgt..of course kualiti keja kena jaga but jgn dok ambik kisah psl orang lain..biar la orang nak bersikap sarcastic ke apa..lantak le diaorang dgn dunia n cara diaorang...so what?..kan..kan....yg penting ko happy(so rambut x luruh..kang botak plak kepala tu) & famili ko happy...yezzzaaaaaaaaaa

oh ya..ada sorang tu...jiwa tgh kcau jugak rasanya...aku rasa compom dia dok asyik login dlm maybank2u aje arini..jiwa dia x beberapa stabil (in good way la..bukan mcm aku) after dpt that announcement..pastu dpt plak calculation package email dari orang yg sama nama dgn bini..lagi ler tak tentu hala jadiknya...iksh..iksh..kesian..kesian..aku?..duduk senyap2 aje la (tpi otak dah start membayangkan dan mengatur segala benda..hehehee...teruk..teruk)

No comments:

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers