Wednesday, February 04, 2009

akhirnyaa....

semalam..
piyed aku dtg..awai 1 minggu..terkejut aku..dah le x prepare...habis jeans aku..nasib baik xlekat dekat baju or smock keja aku..lunch time jumpa hubby..dia gi opis kejab smlm..dia offer tukar jeans dia..tp kalo aku pkai jeans hubby..aku nak kena pakai belt..leceh pakai belt if opis dlm production line..so xjadik tukar..but terharu gak aku sbb hubby sudi pakai jeans aku yg penuh dgn darah piyed aku tu...

ptgnya aku pening2..tawakal aje masa bawa keta blk kg..nasib baik selamat sampai..mlmnya badan aku panas..mmg teruk gak keadaan aku smlm..nasib baik hubby ada utk jaga anak2 smlm..dia yg bagi diaorang makan,mandi,tidur n dia jugak yg basuh baju...legaaa

hari ini
hubby kejutkan aku pagi ni..letih giller badan ni..pas hantar anak2 ke school, hubby bawa aku ke klinik..ambik ubat, dpt MC...

pas ambik ubat..hubby bawa aku ke satu tempat....masih igt about birthday hubby bulan lepas? psl hadiah dari aku tuk hubby?..haaa...hari ni baru hubby bertemu dgn pujaan hatinya.....aku setuju aje le..akhirnya berjaya gak aku dptkan hadiah besday utk hubby...lama giller 'terperam' ..aku pun dah mati kutu sebenarnya psl hadiah besday hubby ni..tny yg tu xnak..tny yg ni xnak..akhirnyaaa....

apakah ittew???

ceng..ceng..ceng....





not bad gak kan?

wakakakaaaa

5 comments:

Anonymous said...

Fuyo ...
blackbelt kaler biru.

yati abdul said...

hahaha..dia berkenan kaler biru..baru 'masyuk' katanya..hhehee..

rina said...

sport rim kaler biru tu... kalu tak ko leh geder2 jalan dengan y sebab sport rim y kaler merah...

aku said...

pah ni kete ko pon kena boh sportrim biru gak ler

Anonymous said...

hadiah sport rim rupanya..heheheh

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers