Friday, February 05, 2010

angka 3 dan juga 2

happy birthday to me..happy birthday to me..happy birthday to me...happy birthday to me...hheheheheeee...
biasa la..layan aje la aku harini yer...kepala xbeberapa nak clear sikit harini..almaklumlah dah masuk ke angka 3 dan 2 harini..hehehehe

semalam hubby bawa aku n anak2 ke resepi rahsia..dinner di situ..pusing satu autocity, last2 aku suggest gi aje ke resepi rahsia..dinner kami sefamili sempena besday aku arini...

pagi td pas hantar anak2 ke sekolah,aku n hubby trus ke tesco xtra..jumpa le 2 barang dlm wish list aku tu..hubby dah offer tp aku lak berfikir panjang(baik betoi kan aku ni...hehehehe)...aku kata KIV dulu ler..tggu middle or end of this month....so gi tesco td just beli barang2 keperluan aja...pas keluar dari tesco,hubby ajak gi tgk rumah kawan dia di sg 2..rumah baru yg tgh direnobet..hubby nak tgk awning ke apa kebenda tu(yg sambung kat bumbung depan rumah)....niat nak tambah sikit2 kat rumah juru,so xde la kena ujan if hari ujan..n at the same time boleh ler buat ruang lepak di depan tu...huhhh..mmg cunnn aaaa benda tu...rega pun amat berpatutan..tgklah nnt2 camna...

pas balik dari sg 2, singgah plak di seberang jaya..gi maxis..angkut hadiah besday ...sementara maxis ada offer,so angkut aja la kan....sonok..sonok..now i am 24hours connected to the web..email,ym,fb n bbm.....yihaaaaaa....tq yer my laling

mlm ni,insyaAllah ada jumpa jumpi dgn geng kulim..diaorang akan dtg ke juru..nak gi lepak ramai2 di autocity..so conclusionnya,arini aku xmasak..dapur juru ditutup harini(lunch pun aku tapau dari gerai ikan bawal bawah kelapa sawit tu..hehehee)

oklah..aku nak mkan jab..byeeeeee :-)

1 comment:

zura said...

happy belated besday yati!!

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers