Tuesday, February 02, 2010

letih n "M"

dlm 2-3hari ni aku sentiasa cepat letih..rasa mcm apa ajer..nak kemaskan rumah pun malas...bayangkan masa aku teman hubby gi hospital, aku just tggu dlm keta..tido..around 1.5hours gak aku duduk dlm keta di parking KPJ tu..semuanya sbb aku xlarat (ada ka pagi2 pun dah xlarat?...rasanya angin M kot)..

apa2 pun keja mengecat kena diteruskan..so far yg clear just fmili hall n guest room..bilik anak2 blom lg n master bedroom pun blom lg..sunday lepas, kedai tepon nak deliver barang...jenuh ber'negotiate' minta diaorang hold dulu semua barang2 tu...akhirnya depa setuju utk hold another week..phweeehhh..legaa dek non ooooi..

ok la..aku xde idea..semuanya disebabkan si angin M...M pun M but lunch kena masak gak..harini menu simple aje..ikan keli+sotong bakar,sambal kelapa n ulam2an..nasib baik ada 1 mangkuk lagi gulai ayam kampung yg aku tapau masa balik kg aritu...so kira complete la menu utk lunch harini...xyah pening2...legaaaaaa...

No comments:

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers