Monday, February 08, 2010

kampung n sunway carnival

pagi td lepas hantar anak2 ke sekolah, aku balik kg..xplan pun just tiba2 rasa mcm nak kena balik...nak kena tgk muka mak nab..nak kena sembang dgn mak nab..b4 aku balik semula ke juru, mak nab bekalkan buah tangan utk aku n famili..


semua ni maknab yg tanam..pisang,keledek dan juga limau kerisik..

harini adik balik lewat..usually 12noon tp harini cikgu bagitau adik kena balik lewat sbb ada latihan utk pertandingan apa ntah in Apr..masa aku smpai di sekolah,cikgu ani bgtau if possible, dia suruh aku beli cd/vcd/karaoke group iman(kalo xsilap aku)..diaorang nak persembahkan lagi Anak Soleh n adik dipilih sbg 'tekong'....dia nak adik practise di rumah everyday....adik as 'tekong'? biar betul cikgu ani ni..seriously aku x sangka..ye ler, aku dok igt adik ni mcm aku,si suara katak......nmpk gaya adik ikut abah la kot?

lepas ambik adik, aku 'kutip' kakak plak..lepas tu kitaorang trus tuju ke sunway carnival..niat utama nak ambik gambar kakak..ada file sekolah yg perlukan gambar kakak..smpai aje di sana,kitaorang makan dulu..


chicken rice shop..anak2 yg tingin..aku ikut aje..aku tak order apa2 pun utk aku..aku just tolong habiskan food diaorang aje

lepas tu tuju ke kedai gambar..orang ramai la plak...dia suruh aku jalan2 dulu sbb kalo tggu di situ pun lama gak..'better kakak pegi round2 dulu'...so aku ikut le suggestion si adik tu...round2 ternampak la plak kedai si aussino..adehhh...ada sale la...50-70%..if member,leh dpt another 10%...waduh..waduhhh...trus aku join as a member and angkut few bed sheets n also bath robes..mmmg berbaloi giller...


terima kasih la 'adik' oooi sbb suggestkan pd si 'kakak' ko ini utk round2..hehehehe

pas habis membeli,kami 3 beranak turun ke bawah semula...pi kedai gambar n ambik gambar kakak..pastu masuk speedy ke apa ntah nama kedai tu,carik CD yg cikgu ani bgtau td tapi xjumpa la plak..hmmm..esok nak kena tny cikgu ani psl cd tu...around 4.30pm baru smpai rumah..anak2 dah terkelepot keletihan..nasib baik dua2 orang xde homework harini (selalunya homework bertimbun)...bagi budak berdua tu mandi n trus aku kemaskan rumah...around 6.30pm baru aku masuk dapur prepare dinner...

now ada 1 raga penuh dgn baju bajan yg perlu aku lipat..tp badan dah rasa xlarat...KIV dulu ler..hehehehee...

orait..setakat ini aje citer aku utk harini..
wa chow dulu yer...
byeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

No comments:

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers