Thursday, February 18, 2010

masa utk bergerak

malas nak gerak but kena gerak gak..banyak barang2 dapur dah nak hampir clear..gula,milo,tepung,beras,fresh milk,bawang besar,udang kering,kulit kayu manis,bunga lawang,buah keras dan banyak lagi...tidak lupa kitchen food scale aku yg perlu diganti baru...yg lama rosak...aku tak tahu la anak mana punya keja..aku siap dah rebus kentang haritu(for potato bread)...buka aje pintu cabinet, aku nmpk food scale aku dah xserupa food scale..geram..geram..tny kat bebudak berdua tu tp sorang pun tak nak mengaku...huhh..sudah hampir 2 minggu rasanya aku tak mem'baking'...so harini nak kena carik ganti gak...as tekak teringin nak makan homemade potato bread..yg panas-panas ittew...

so mana yer? care4? giant? tesco extra? or jusco perda? nak kena cari tempat yg senang aku control budak berdua tu..diaorang masih bercuti CNY n hubby lak keja...sepanjang bulan ni,he is on normal shift..tak best la bila dia keja normal..xleh bermanja-manja..bila weekend banyak sungguh aktiviti...so masa berdua agak kurang..

ok la..nak sidai baju kejab..pastu nak kerah budak berdua tu mandi..xmo keluar lewat2..kang orang ramai plak nnt...

No comments:

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers