Wednesday, February 03, 2010

dia mai dahhhh..

jiwa kacau..bibik mak nab buat hal..n at the sama time mak nab pun turut sama dilanda 'jiwa kacau'..ingatkan bila duduk di rumah,xde bibik boleh ler otak rilex sikit..xyah fikir psl segala karenah bibik ni tp aku silap..seriously aku dah mati kutu now..bab bibik takpa lg but bab mak nab ni yg susah sikit..susah sikit nak handle mak nab sekarang, ye ler, umur pun dah cecah 77 tahun..so perangai dah kembali mcm budak2..serba salah sungguh la diri ni...jiwa kacau..jiwa kacau..

half day harini aku habiskan dgn mengecat bilik anak2..hubby pun turut sama membantu..alhamdulillah,rasanya by friday ni semua boleh setel..oh ya,jgn lupa yer friday ni besday aku (xmalu sungguh..wakakakakaka)....hubby ada teambuilding di jerejak sabtu ni tp anak dara ada kelas ganti lak sabtu ni...hmmmmm...rasa mcm nak ikut gak hubby gi jerejak tu (bilik free maaaa) so aku plan biar hubby gi dulu..aku n anak2 menyusul after si anak dara habis kelas sabtu tu...cun kan? n mlm tu biar hubby jaga anak2 meanwhile aku memanjakan diri di sini..hopefully boleh ler menghilangkan jiwa kacau ku buat sementara waktu...hehehee..alasaaaaaaannnnn..

p/s=menu lunch harini asam pedas,ikan goreng,ulam kobis dan sambal nyiok (aku buat satu tupperware sambal ni n simpan dlm fridge)...walaupun menu simple aje tp habis nasi seperiuk..kakak mula2 xmo makan, tp bila aku bg dia rasa sikit nasi aku, trus dia angkat pinggan..3 kali tambah youuuuu....hehehehe...ptg ni tgk la..kalo rajin rasa mcm nak buat cokodok kentang..kalo M,makan aje roti gardenia dgn kaya or jem strawberry dari cameron tu :-)

No comments:

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers