Thursday, February 14, 2008

celoteh aku

Hari ni aku rilex sikit..tp tensen sikit sbb sampai aje opis, baru aku tau telecon terpaksa di postpone ke esok hari..orang US xleh attend..tensen kan..dah la bangun awai pagi..x sempat beramah mesra dgn anak2 as diaorang tgh asyik dibuai mimpi..diaorang selalu bangun tidur around 6.30am..so masa aku n hubby keluar dari rumah...2 2 tgh tidur lagi...sampai aje di opis..buka email..si kevin bgtau dia xleh join n suruh postpone ke 15th Feb...gerammmnya akuuuu...aku called boss..bgtau kevin xleh attend n suruh postpone esok..boss aku plak cuti esok..dia suruh aku dtg awai esok, suruh handle telecon...sorry ler boss...tak sanggup aku nak bangun awai2 2 hari berturut-turut..letihhh oooi...nasib le labu...heheheheh

ptg ni ada banyak benda yg aku n hubby kena settle di seberang sana..n 8.30pm ni aku ada appoinment dgn hanim n grace di care4...ntah pukui berapa la aku leh sampai kg mlm ni..bila sampai kg..compom anak2 dah tidur...xmolah aku keluar awai pagi esok..nak juga beramah mesra dgn anak2 b4 gi keja...huhuhuu...

priority aku sekrang adalah famili..kerja no 2......sbb tu aku nak kena carik peluang di luar sana...zaman sekarang dah x selamat mcm zaman dulu2..aku rasa moral orang di zaman sekrang pun makin low....now buka aje paper..pasti ada ada aje kes bunuh, rogol n also culik.. n kebanyakan mangsanya adalah budak-budak.. kes si nurin n sharlinie pun x selesai sampai sekrang (aku sampai termimpi-mimpi psl si sharlinie ni tau..naik seram sejuk satu badan)...huhuu..dah le anak2 aku dua2 anak dara..x sanggupp..x sanggup aku nak fikirkan...

even mak aku di kg pun very protective..mana dia lepas anak2 aku kat luar if xde orang besar..mcm 2-3 hari lepas..hubby balik rumah awai..sampai aje rumah terus panggil n bawa anak2 dara dia masuk keta..gi jln2 di pekan serdang..sampai aje di rumah (elok aje aku sampai depan rumah..hubby pun sampai dgn anak2)...aku tgk muka mak aku n also si asih berubah..mak aku marah2 sbb ambik cucu2 dia x bgtau sesapa..jenuh dia n asih carik sana sini....otak dok fikirkan benda2 yg tak elok aje..nasib baik x sempat telefon polis...huhuhuu

kalo la..kalo la..huishhh..x sanggup aku nak fikirkan...

Ya Allah..lindungilah aku dan juga keluargaku..Aminnnnnnn

No comments:

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers