Monday, February 04, 2008

weekend yg singkat

Malas nak buat karangan..baca aje lah apa yg ada yer..

Friday..1st Feb
-cabut tepat 5pm
-depan QB dah start jammed sekaya..sakit jiwa n raga
-45mins still di dlm pulau..
-singgah tesco, tapau KFC utk anak2 dan juga aku
-layan KFC dlm jammed
-7.30pm sampai kg..kematu buntut aku di buatnya

Saturday 2nd Feb
-appointment dgn lawyer di Perda pukui 10..tp x nampak batang hidung plak
-merewang ke kedai karpet+tikar..angkut tikar utk rumah juru
-10.30am still xde khabar berita dari lawyer..call owner firm tu n then baru dpt jumpa rep. dia..pass semua doc n proceed ke rumah juru
-jumpa wakil ADT..
-after discussion dgn ADT, trus proceed ke SP..jumpa agent bibik..bayar semua duit gaji+passkan passport bibik
-agent potong gaji bibik RM100 sebulan sbb x ikut contract..kurang le sikit total yg aku kena bayar
-gi Sg Ara as pak tih ada buat kenduri doa selamat…makan2, minum2 n sembang2 lebih kurang..
-around 6pm selamat sampai rumah Juru..bermalam di rumah Juru

Sunday 3rd Feb
-breakfast ala kadar di rumah Juru
-hubby ‘menarah’ n bersihkan segala semak samun di belakang rumah meanwhile aku berjaya unpack 8 kotak yg penuh dgn barang2..tinggai another 7 kotak utk aku kerjakan nanti…
-fridge rosak..waaaaaaaaa…dah 6 tahun lebih fridge tu berkhidmat dgn aku n famili..sedihnya aku..n aku dpt rasakan washing machine aku pun rosak gak (lama x guna)…dok terbayang duit terbang sambil melambai-lambai ke arah aku n hubby..huhuhu
-lunch di Swensen’s…gembira kakak n adik as dpt bermain di playground n also hentam ice cream cukup2….licin semua di kerjakan diaorang..
-around 3pm selamat sampai di kg….

No comments:

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers