Friday, February 22, 2008

UPTREND?

Yeap...aku dah join Uptrend..bersama-sama beberapa orang dari group MJ aku...alhamdulillah..baru aje joint last week...within 1 week aje aku n hubby dah dpt nearly RM500..not bad for newcomer kan?...lagipun benda ni just as a side income utk aku dan hubby..sapa xmo duit lebihhh oooi...yg penting Uptrend ni legal, ada lesen, n produk dia halal...

apa itu Uptrend? Ia adalah program e-Dagang..disyorkan oleh kerajaan & juga institusi perbankan seperti Ambank, Maybank, RHB and also CIMB..mendapat kelulusan KPDN & juga mempunyai sijil yg dikeluarkan oleh JAKIM..memenangi the Fastest Growing Company 2007, pemenang 6th Asia Pacific Keris Award for Honesty Enterprise...haaa..tu dia..hehehehe

Group yg aku join memang active..feelgood team..seriously..marketing strategy diaorang pun cunss..itu adalah salah satu penyebab aku join....benda ni bg aku kalo tersilap join group yg x active or yg mana upline 'kedekut' ..x akan ke mana-mana jadiknya...n upline kitaorang, si aji memang banyak menolong & also memberi guidance utk aku n hubby.......dulu aku takut2 gak..but then lepas berbincang dgn hubby, kami tawakal aje as bak kata orang..tak cuba maka tak tahu..n duit yg kami masukkan tu pun kami redha aje apa nak jadi......within 1 week dah nampak hasil..seriously kami x sangka...

Alhamdullilah..betoi2 bersyukur pada Allah...

So korang..bila lagi? xmo extra income ke? kalo nak..meh join kitaorang..nak information lebih..pm aje aku..yahoo id aku yati_abdul@yahoo.com

No comments:

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers