Tuesday, February 05, 2008

sudah 30 tahun

baru bleh bernafas sikit...banyak la plak kerja aku dlm 1-2 hari ni..orang lain makin rilex..aku plak makin xleh bernafas...
semalam around 7pm baru aku cabut dari opis..called hubby suruh tunggu aku di kulim..takut aku nak balik kg sorang2 time mlm2 ni...sampai di kulim, called hubby..hubby ajak berjumpa di Nurha' Rest...dinner (thanks yer sayang for the dinner)...lepas dinner baru cargas balik kg...

tup sana tup sini..around 12midnight baru masuk bilik..tidur..

pagi ni around 7.20am baru aku cargas keluar dari rumah..layan kak ina bersembang as dia ingat nak buat besday mimi esok..but then aku n famili xleh join ler since both aku n hubby keja..

around 8.15am aku dah sampai opis..jalan clear...even di atas bridge..huhuu..compom ramai dah start bercuti..aku aje yg terhegeh hegeh mai keja kan...

elok aje letak buntut atas kerusi, kak ani sms..lepas tu nunu...baru aje on yahoo..hasina n kak ida plak..tgh buat keja..rozie n geng2 MJ seme...time sibuk buat report, si idayu called...happy aku arini..walaupun keja bertimbun timbun..but then korang semua still ingat besday aku..terharu aku..heheheee
n yg paling best bila aku tgh sibuk menaip report..terdengar suara di belakang sebut Happy Birthday..toleh belakang nampak kak ida n liza tgh pegang sangkar burung cupcakes utk aku...waduh..waduhhhhhh...gembira sehhh...gembira sgt2...to hubby, dayu n nunu..thanks yer....cantik sungguh seprais korang...
now satu dept tau arini besday aku..even time keluar lunch tadi pun..ada orang2 yg aku x kenai dtg dekat aku n wish dekat aku happy birthday...huhuhuuu..maybe disebabkan memegang sangkar burung cupcakes korang (jamu geng2 lunch aku makan)...terasa glemer le kejab..wakakakakakaka



thanks to sugarbuds :-)

2 comments:

NunuCute said...

yati...

happy birthday!! kagum kan dgn kek dlm sangkar emas...ahahah....mak aku tanya hang tak nak mai KL ke akhir bulan ni..nak buat aqiqah arya...bleh aku tempah kek bebyk dgn wan...eheheh...

anyway, sorry nunu tak dpt nak jumpa korang sefamily CNY nie...isk isk isk....ku harus balik mengadap nenda ku....ehhehe...

happy birthday again...and hope u really like the surprise...and make sure azri bagi hadiah lain yaa...ahahahha...muahhhhhhhhhhhsssssssssssssssssssssss!!!

Anonymous said...

my dear,
was busy...my cousin dtg from msia...so x sempat nak tgk internet...
anyway....hapy birthday... hhmm dah 30....the BIG 3 OOOOO....hehehe...
xpe laa..moga pjg umuq & murah rezqi....
shasha leeds...
p/s: my bday 5 sept...

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers