Tuesday, February 19, 2008

kehidupan

Debab debub..debab debub…banyak benda sungguh dlm ‘pinggan’ aku sekarang..n banyak benda yg jadik to people all around me nowdays...ada yg sedih n ada jugak yg gembira...ada yg sakit, patah kaki n ada jugak yg kembali dari perantauan n ada gak yg renew passport nak ke obersea..gi jln2 dgn anak2 nak tgk tempat tinggai cucu...

aku?...mcm tu la jugak..banyak sungguh rancangan n juga pengorbanan yg terpaksa di lakukan...hopefully semua yg di atur akan berjalan ikut perancangan…

hubby?..nampak seronok sgt dgn kerja di tempat baru ni….serasi…..yg atas dan yg bawah so far bekerjasama dgn baik sekali….hopefully apa yg hubby (dan semestinya aku jugak) impikan akan menjadi kenyataan…

kakak?...memang happy saje sekarang..memang enjoy duduk di kg…kakak dah pandai membaca..boleh ler suku kata yg mudah2 tu..if aku ada masa utk duduk bersama dia …rasanya lagi cepat dia boleh ‘tangkap’ semua benda…IF la kan..kesian kakak..now aku just lepaskan kakak dekat cikgu di tadika ajer…luckily dia ada sepupu sepupu yg besar sedikit..so ada la jugak masa yg aku nampak dia duduk dgn diaorang sambil buat ‘homework’ di rumah…(aku memang letih setiap kali sampai di rumah..bukannya penat buat keja di opis..just penat travel jauh2..letih..selalu by 9++pm aku dah tidur)

adik? memang suka ikut kepala angin dia ajer..but now xde la teruk mcm dulu..semenjak di tukar nama panggilan..tp x best gak la bila balik keja..mak aku dok bercerita pasal ‘peel’ adik…nasib baik le semua dikeliling dia now saudara mara sendiri…kalo nanti duduk dgn orang luar…ntah la macam mana jadiknya pulak…

tu lah kan..ini lah yg dinamakan kehidupan..

No comments:

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers