Friday, February 01, 2008

citer semalam

Semalam lepas aje cabut dari opis, aku n hubby singgah di juru..kami berjumpa di hentian juru..hubby tinggai keta di situ n join aku naik keta kecik comei lote aku tu…1st destination, tadika epal…so semalam aku n hubby pergi menjenguk luar dalam tadika epal dan bersembang dgn teacher gita....rasanya anak2 aku boleh ‘fit in’ di situ…fees di situ pun ok ler..cheaper dari apa yg aku n hubby expect..

Lepas habis bersembang, aku n hubby singgah sebentar di rumah juru utk solat..around 8pm cargas ke autocity…bayar "hutang" di ‘cetibank’ n trus dinner di situ…mula2 ingat nak makan di Seoul Garden, sekali ramai le pulak manusia di dlm tu..trus cancel n proceed ke Swensen’s ....not bad at all ler tempat ni..ni 1st time aku makan di situ..sedap, affordable and ice cream dia sememangnya superb…ada plak playground di dlm..compom anak2 aku suka…now aku n hubby dah dpt another place utk kitaorang hang out with the kids di autocity..selalunya just gi McD aje since disitu ada playground utk diaorang bermain..

Around 9.30pm baru aku n hubby cargas balik ke kg…pusing balik ke R&R Juru..ambik keta hubby n trus pecut ke serdang…sampai di kg, kakak dah selamat tidur but surprisingly, adik setia menunggu di depan pintu…huhuuhuuu…now mak aku cakap adik dah kurang karenah dia, n xde le panas baran x tentu psl....so rasanya dia memang serasi ler dgn panggilan Emma… :-)

No comments:

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers