Wednesday, February 20, 2008

kembang "pungkok" n buss.plan aku

Buka ajer yahoo email aku tadi..berderet-deret email dari Grace…waduhhh…nasib baik dia remind aku..selama ni aku dok ingat 28th Feb..rupa2nya 26th Feb ni yg aku kena ambik cuti…huisshhhh..nasib..nasib…sempat la aku cancel cuti aku on 28th Feb and ganti dgn 26th Feb…since aku x cuti on 28th Feb ni…so berkesempatan ler aku berjumpa dgn si Erni*…last week aku dpt email n also phone call dari procurement manager..invite aku utk jumpa Erni* on 28th Feb…tp aku terpaksa let go sbb aku cuti aritu…manager tu siap forward email Erni* dekat aku...

Be*- H*ng, I will be at AM* from 2/24-2/28. I will be available Thursday morning to do an overview of the specials business for your team. I would invite members of your team that deal with providing procurement support for WBU specials both for Santa Rosa and for Specials produced at AM*. If there are commodity managers or strategic buyers that you want to invite, please do so.

Also, I want to make sure I can meet Yati at this meeting. She has provided my team exceptional support and wants to thank her in person.

Regards,
Erni*

kembang “pungkok” aku 2 talam lepas baca email tu....since aku xyah cuti on 28th ni..so berkesempatan le aku berjumpa dgn si Erni* ni..mula2 ingat dah terlepas le peluang ittew….heheheee

tadi juga aku sempat bersembang dgn anak saudara aku si hanim…alhamdullilah dia dah berjaya close 1 deal semalam..walaupun nilai xde le tinggi sgt,but then it will be our (aku n hanim team up utk business ni) 1st sale la…then dia bgtau somebody willing to help us to ‘masuk’ dlm one of the factory di SP..huhuhuuu..menarik tu…hanim dah jalankan peranan dia ..now aku nak kena work dgn Grace utk dptkan approval letter and hopefully by ww11 ni boleh ler kitaorang terjah kilang tersebut….banyak sungguh perancangan aku n hanim ni..semoga Allah memberkati la segala usaha aku n hanim ni…

malam ni aku n hubby ada appointment di seberang..but tis appointment utk buss. no 2 kitaorang…terpksa la kan..since aku dah nekad nak resign within 2 years.. within this 2 years kalo boleh nak clear seberapa banyak hutang yg kitaorang mampu n also make sure saving kitaorang ‘kuat’ (xlarat dah nak berharap dpt VR/VSS aje)..

n at the same time, aku nak kena make sure aku ada benda utk di buat lepas aku resign nanti…xmo la bergantung pada hubby saja…nak jugak ada income sendiri…lagipun aku tau aku bukannya boleh duduk di rumah aje..for 1 or 2 months maybe boleh..after that compom aku akan jadik restless…imagine je ler..time aku bersalin dulu ..aku siap call boss aku tny boleh dak aku masuk keja awai as aku dah boring duduk di rumah…wakakakakakaa…teruk kan?...even hubby pun bgtau yg dia kena make sure aku ada something nak buat nanti(once aku resign)…kalo tidak.compom aku akan setiasa telefon n mengacau dia time dia keja…heheheee

wish me luck yer frennn.... :-)

1 comment:

kaezrin said...

cayalah mmg kalau aku pun kembang giller


nnt kiter susun strategi ui2u

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers