Tuesday, February 12, 2008

citer KL

Thursday
-bibik asih n soleh (anak penakan aku) ikut serta ke KL
-bertolak around 8-9am..
-singgah di tapah
-sampai KL trus check in di golden city
-ptgnya Cik (makcik hubby) called..nak join kitoarang di golden city as rumah pak chaq dah penuh..
-mlmnya gi rumah pak chaq

Friday
-Cik sponsor breakfast
-anak2,hubby and Cik sekeluarga serbu pool…aku rilex dlm rumah..malas nak bergerak
-keluar ke KLCC…pening kepala tgk ramai sgt orang luar
-around 3pm cabut ke rumah pak chaq..tinggai anak2 dgn asih dan soleh di golden city as depa tidur keletihan..
-lepas upacara akad nikah..cabut balik as aku plak keletihan..malas dah nak singgah mana2
-niat nak keluar mlm but then masa tidurkan anak2..dgn aku sekali tertidur..bila hubby kejutkan..aku dah xde semangat nak keluar..baik tidur..hehehee

Saturday
-aku,hubby n adik breakfast di kg baru..pekena lontong kg baru but then kali ni aku rasa mcm kurang ‘kick’ plak lontong makcik tu…huhuu...tapau food utk the rest
-lepas tinggaikan adik di apartment, aku n hubby cargas ke danau kota setapak (tukar break pad keta)
-balik apartment, angkut adik n kakak ke rumah pak chaq…kenduri..
-around 21-2m kami cabut balik apartment..angkut asih n soleh plak..gi melawat pavilion..
-around 4pm..antar anak2,asih n soleh ke apartment..aku n hubby cargas kembali ke rumah pak chaq..
-5pm++ melawat hanis n famili..
-7pm++baru cabut balik ke apartment..
-around 8pm, Cik sefamili+ Kak Long (anak sulung pak tih) sefamili sampai..diaorang serbu pool meanwhile aku tidurkan anak2
-mlmnya lepas tidurkan anak2 baru keluar meronda-ronda..dayu ajak jumpak ainor.. …tinggaikan keta di rumah dayu…naik satu keta aje ke puchong
-melepak di oldtown kopitiam puchong sampai kena halau balik (kedai nak tutup daaaa)....sambung berborak di rumah ainor…
-around 2-3am baru sampai balik apartment..anak2 n semua orang dah selamat tidur

Sunday
-check out at 8am++…trus cargas balik
-singgah di R&R Sg Buluh..breakfast..mula2 niat nak melencong ke Ikea but then rasa malas la plak.
-around 1pm selamat sampai di kg…legaaaa …

1 comment:

kaezrin said...

whey rumah ainor tuh dekat ajer ngan rumah aku okeh...

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers