Sunday, October 19, 2008

citer selanjutnya...

Anak2 dah selamat tidur..hubby plak dok layan CSI...aku layan tenet (as aku dah tgk CSI tgh hari tadi...hehehee)....semalam kitaorang tidur di kg...lepas turun dari cameron, singgah di Ipoh...aku angkut 2 pasu pokok utk diletakkan dlm rumah..bagi nampak 'fresh' sikit rumah juru ni...


amacam..ok tak?

arini, lepas aje hubby abis training, kitaorang cabut balik juru..tapau KFC utk dinner..sampai aje rumah..cargas aku mendobi..tapi kali ni x banyak sgt pakaian utk didobi...sbbnya aku dah basuh satu round di kg...so just tinggai balance2 aje yg perlu di setel..lega...

tomorrow hubby start day shift...rasanya weekend akan dtg ni hubby terpaksa keja non stop for 4 or 5 days (kena cover sorang manager ni yg sambut deepavali)...alahai kesian laki aku.....aku? aku dan anak2 confirm akan 'beraya' di kg ler..seperti biasa...heheheee

2 comments:

Anonymous said...

eihh
umah ang ke tu?
wahhh...sejuk nampak nye
aku ingatkan kat opis mana td
hehhehe

alaa...4-5hari non-stop...mcm keje biasa la...
aku ingatkan 4-5weeks non-stop
letey la jugak

yati abdul said...

wakakaka...rumah aku la but nnt akan jadik opis aku jugak after 31st Oct ni..wakakakaka

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers