Friday, October 17, 2008

from CH with luv...

Alhamdulillah selamat tiba di CH around 12noon tadi..bertolak around 9am..singgah lunch di gerai zainab sam di tanah rata..

after lunch hujan trun lebat giller..dah le dlm keta hubby xde payung..terpkasa redah hujan utk check in..dpt aprtment di block Asther..no 19..wow..LH dah refurbished apartment di CH...nampak lagi cunss berbanding last time..

until now kitaorang tak keluar ke mana2 lagi..just bermalasan dlm apartment(anak2 layan kartun, hubby layan tidur dan aku layan tenet)...but aku sempat gak masak mee tadi..biasa la..kompom sentiasa lapar la kalo di CH ni...that why aku angkut segala benda dari rumah...minyak, gula, garam, teh, kopi, beras etc..insyaallah mlm ni aku akan masak dinner for famili..plan nak keluar kejab nnt..nak carik fresh vege & fruits for dinner...

akitiviti mlm ni will be melingkar depan tv, makan sambil layan dvd (setiap kali bercuti, kompom kami akan bawa portable dvd player sekali...masa siang utk anak2 layan citer diorang..bila diaorang tidur...aku n hubby akan layan citer kitaorang plak...)...

ok lah..hubby dah siap mandi rasanya..chow kejab..kalo rajin mlm ni aku login lagi..untung ada free broadband dari co hubby (ni pun aku tumpang notebook hubby..malas nak angkut notebook aku..ye ler kan.aku nak kena biasakan diri dah..nnt aku nak kena surrender notebook aku kat co b4 aku cabut)...

2 comments:

aku said...

huhhh
dan lagi...
brape malam kat asana?

yati abdul said...

1 mlm aje farah...laki aku ada training on sunday...

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers