Thursday, October 09, 2008

cuci

masih di rumah juru..hubby pergi beraya di rumah bos dia..ada open house but just utk geng FS aje...so terperap aku n anak2 di rumah Juru sementara tunggu hubby utk balik ke kg..

anyway..ok la jugak...boleh aku kemaskan rumah sikit2..inital plan sabtu ni nak dtg mengemas..at least harini boleh vacuum ruang tamu n lap sofa yg dah penuh berhabuk...ada la dlm 1/2inci habuk kat sofa tu...iskh..ikshhh...

pening sungguh kepala aku ni bila tgk keadaan rumah juru ni...adoi laaa...


ni bibik baru aku...ada tanjak dak?..dia dgn rela hati tolong aku cuci lantai..just guna kain buruk..heheheee...

1 comment:

aku said...

hai T
org lain pening xdak umah
ang plak pening jarang balik umah sendiri..hehheeee

wah...tul²hapenning kowang beraya
ni best bile ada family yg besar camni

kita ni anak 2 3 je
esok² camne ler
kalau depa kena raya umah mertua
lagi ler

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers