Tuesday, October 21, 2008

sms dan daycare

sms
8:23pm..sms aku
"What time nak balik"

8:35pm..sms dia
"Dlm pkl 9 bertolak"

9:56pm...sms dia lagi
"I baru nak keluar..keja tak habis2..esok big boss nak masuk line"

10:00pm...sms aku
"Xpa..xyah rush..anak2 dah tidur..but i bgtau depa esok pagi u antar depa pi school..if not depa xmo tidur"

mmmmm..nak buat camna..terima aje la kan....dah keja dia..periuk nasi dia..yg boleh aku buat just beri sokongan..nak tolong bab keja..aku x beberapa reti..bukan bidang aku production line ni..if tny about customer service/planning or procurement side..insyaallah la kot..boleh tolong la beri idea sikit2...

daycare
tadi masa gi ambik anak2 kat daycare, teacher diaorang bgtau yg friday ni kalo boleh dia nak cuti sbb ada upacara agama apa ntah..since dia sambut deepavali, school hanya akan dibuka kembali on 30th Oct...adoiiii...camna ni? the only way yg terlintas dlm kepala aku just balik kg aja la..terpaksa minta petolongan mak n bibik mak aku...

susah sungguh..nak bising lebih2 pun, rasa mcm not worth it..anak2 aku mmg serasi dgn daycare/tadika ni..guru2 dia pun mmg ambik berat bab pelajaran budak2..mcm next month..by right, start middle of next month, bebudak dah start cuti sekolah..but tadika ni, diaorang still continue until 28th Nov..then in Dec diaorang ada kelas tambahan..daily (except weekend) from 9am till 12noon......cuma tu la kan...daycare ni kadang2 ikut suka diaorang aje bila nak cuti..eventhough aku ada mak di kg yg boleh tolong..tapi segan la..seriously..mak aku ada banyak anak2 n cucu2 yg lain...xde la plak diaorang mengacau dia mcm aku..aku segan dekat mak aku n of course abang2 n kakak2 aku...

luckilly la aku dah x keja pas ni..huhuhuhuhuuu

No comments:

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers