Thursday, October 16, 2008

sakit la plak..

semalam masa gi ambik anak2 di daycare, teacher geetha kata kakak muntah..habis buku semua...then masa bawa balik rumah..kakak muntah lagi..2x muntah di sekolah n 2x muntah di rumah..x keruan aku jadiknya...nak bawa pi klinik, takut gak nak keluar mlm2 dgn anak2 aje..as hubby shift malam semalam....

pagi ni jadik lagi..akibatnya x ke opis aku arini..keja dari rumah..buat aje apa yg aku mampu...nak harapkan hubby, dia keja malam..so kompom siang hari dia x larat nak layan karenah anak2..tambah la depa kurang sihat ( dua2 berhingus aje..badan xde le panas sgt)...

now bebudak berdua nampak dah ok sikit(mana tak ok, diangkutnya lunch di Jusco and dibiarkan bermain di playground Jusco..budak yg demam pun leh jadik sihat..) tapi..tulah..x nampak berpeluh plak budak berdua tu..risau la jugak takut malam ni diaorang sakit balik..hopefully xde pe pe la..hubby cuti malam ni (mula2 dia nak ambik half day aje..since aku tepon dia last nite, impom about kakak punya condition, trus dia ambik full day)....

aku berharap sgt diaorang berdua dah sihat..sbbnya aku n hubby ada plan esok..kengkononnya nak sambut anniberseri yg dah lepas sebulan(anniberseri time bulan posa..nak buat camna..hehehee)...accomodation semua dah settel..even cuti aku n hubby pun dah settel...if kakak or adik x sihat 100%, alamat burn la entitlement 1 day...plan nak pi tempat kegemaran aku n hubby(mana lagi kan..aku sure korang boleh teka punya lah..hahahaaa)...start bergerak esok pagi..tidur 1 nite and if rajin kitaorang akan cargas ke KL plak (since parent kawan baik aku buat open house sabtu ni)....if not, maybe turun ke Ipoh aje la since nak survey pokok2 n also perhiasan utk rumah juru...

tgklah camna...hopefully ada rezeki la kan...

1 comment:

aku said...

anibeseri tgk sejuk saje...!!!

dah cari pokok-pokok
ok la tu
psiapan utk jd fully hwife

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers